Seite 27 von 77 ErsteErste ... 1723242526272829303137 ... LetzteLetzte
Ergebnis 391 bis 405 von 1142

Thema: Fakemail-Collection

  1. #391
    Pfeffersack Avatar von slowcar
    Registriert seit
    04.01.06
    Ort
    hh
    Beiträge
    18.211
    Ob das eine KI auf Acid war?

    (link entfernt)
    My good friend Emily was just 12 years old the night she thought she was going to die...

    Out in the middle of the pitch black New Mexico desert, suddenly paralyzed and sur-rounded by shattered glass...

    ...she can still remember counting each breath, wondering if it was going to be her last.

    Fighting for her life that night, Emily had no idea her nightmare had only just begun, as the events from that horrific night would come back over 15 years later to nearly destroy her life...

    ...and that's when something miraculous happened.

    Seemingly out of nowhere, Emily stumbled onto this 1 unusual stretch that completely eliminated her back pain and sciatica, and just in time to save herself from dangerous and life-threatening surgery:

    => 1 Weird Stretch HEALS Back Pain and Sciatica (link entfernt)

    And this doesn't only work for Emily, or those that are considering surgery... this sur-prising stretch is now helping thousands of back pain and sciatica sufferers from all over the world...

    It worked for Emily and now works for thousands of others... it can work for you too. Just do what Emily did here:

    => 1 Weird Stretch HEALS Back Pain and Sciatica (link entfernt)

    Here's to a pain-free life!
    Justin

    (link entfernt)
    (link entfernt)

    ‘Some girls cnot hdle attention. Two days of popularity d every guy in college should bow .’ ‘That’s not true. Didn’t I come out with ?’ She neatly trsferred the bare bones of the chicken on other plate.

    ‘I didn’t say that.’ ‘ implied that.’ ‘I’m sorry.’ ‘It’s OK. I expected be like this. Let me guess- only child, rich parents?’ ‘Wrong, wrong. I have a nger brother. d my father works in Bk of Baroda in Chennai. Sorry, expected me be like what?’

    ‘Yes, he said this past week has been momenus for him. He joined IIMA, d he has found his in me. I may be wrong, but I think he h some jewellery on him.’ I smacked my forehe. No, my collegemates c’t be doing this, whatever the deprivation. ‘So, understd my concern about being from IIT,’ she said, picking up a chicken breast next. ‘Oh, so it is a natural reaction. If I am from IIT, I have propose within ten minutes?’

    ‘Don’t tell yone, but in the past one week that I’ve been , I’ve h ten proposals. All from IITis.’ I mentally kicked myself. My guess was right; she was getting a lot of attention. I only wished it wasn’t from my own people. ‘Proposals for what?’ ‘The usual, go out, be friends d stuff. Oh, d one guy from IIT Chennai proposed marriage!’ ‘Serious?’

    ‘Excuse me?’ I said. Her smugness h reached irritating levels. ‘Nothing,’ she said. We stayed quiet. ‘What’s the deal? Someone from IIT broke r heart?’ She laughed. ‘No, on the contrary. I seem have broken some, for no fault of my own.’ ‘Care explain?’

    ‘ are funny,’ she said, tapping my hd. I liked the tap. ‘So w did stay in hostel before?’ she said. ‘Please don’t say IIT, are doing pretty well so far.’ ‘What’s wrong with IIT?’ ‘Nothing, are from t?’ She sipped water. ‘Yes, from IIT Delhi. Is that a problem?’ ‘No,’ she smiled, ‘not yet.’

  2. #392
    Frühstücksbonze Avatar von Gullix
    Registriert seit
    21.07.10
    Beiträge
    13.387
    ...also, ich hatte letztens auch eine richtig gute. An deine Emily komm ich aber nicht ran


    From: National Security Agency <olsimo@alice.it>
    Subject: URGENT ATTENTION


    Urgent Attention:

    From ( World Bank Group ) a memo of abandon funds transfer was sent to this
    office at exactly 9 am this morning, The memo stated that this funds at amount
    of USD 2.5 united state dollars was abandon halfway during the transferring
    attempt as a result of inability to pay for some necessary charges of renewing
    document.

    As law demand, you are given an opportunity to write back to us and explain in
    details your own grievances as regard this funds. It is constitutional that you
    can abandon the funds as the Bank stated with full legal reasons.

    It is also constitutional that if the funds is abandon with no legal reasons,
    actions will be taken against you for non clarification of funds origin,
    remember, distance can never be a barrier either to act against you or in your
    favor, therefore your fast reply is needed over this report.

    We will look forward to hear from you on what exactly is the reasons the funds
    is not transferred. Kindly open login attach and get back to us.

    Thank you very much
    I need your fast reply as regard this.
    Inspector Hillary In-yang.
    Privect Email: nationals893@gmail.com
    Mit Naturgesetzen kann man nicht verhandeln. --Harald Lesch

    Ein Atomkrieg würde die Menschheit auslöschen. Hätte aber auch Nachteile.

  3. #393
    Registrierter Benutzer Avatar von daddy_felix
    Registriert seit
    13.11.05
    Ort
    Berlin
    Beiträge
    5.190
    Das solltest du ernst nehmen! Es geht immerhin um 2,50$. Da werden die sämtliche Rechtsmittel ausschöpfen, die ihnen zur Verfügung stehen.

  4. #394
    Stroit
    Gast
    Guten Tag Kundennr. W-28121,

    im Internet gibt es so viel Müll, aber Tests bestätigen dass unsere Internetseite wirklich funktioniert:

    >> Ihr Konto

    Für Ihre Rückfragen stehen wir jederzeit zur Verfügung.

    Mit herzlichen Grüssen aus München,

    Ruben Vollmer
    Finanzwirt

    MD: 49044655
    Das überzeugt mich irgendwie.

  5. #395
    Feldmarschall Avatar von Knuddelbearli
    Registriert seit
    15.10.11
    Beiträge
    5.350
    Eine Internetseite die funktioniert?
    Technologieoffenheit bedeutet Entscheidungsschwäche

    Glaubhafte Politik setzt voraus, dass man erstmal vor der eigenen Haustür kehrt!

    Kluge Köpfe sprechen über Ideen, mittelmäßige über Vorgänge und schwache über andere Leute.

  6. #396
    esst mehr Teile Avatar von mauz
    Registriert seit
    27.11.09
    Beiträge
    20.311
    Klingt auf jeden Fall serioes

  7. #397
    Jesper Portus
    Gast
    Vor allem ist er MD!



  8. #398
    Registrierter Benutzer
    Registriert seit
    11.11.15
    Beiträge
    160
    Zitat Zitat von Jesper Portus Beitrag anzeigen
    Vor allem ist er MD!


    Bin ich auch:

    Guten Tag Kundennr. C-364111,

    viele userer Mitglieder sagen: Hätte ich das eher gewusst! Heute sind Sie dran:

    E Überweisung ansehen

    Unser Service ist selbstverständlich kostenlos.

    Mit freundlichen Grüssen,

    Luca Schumacher
    Fachbereich Finanzen

    MD: 47044445

  9. #399
    Kaktuskiller Avatar von Xenoom
    Registriert seit
    01.12.04
    Ort
    Hypezig
    Beiträge
    6.244
    Ich hab mit LADD:

    Guten Tag Kundennr. B477159,

    wie würden Sie es finden, wenn Sie einfach jeden Tag Geld auf Konto bekommen würden? Schichern Sie sich Ihre Überweisungen:

    >> Ihr Konto

    Nutzen Sie unseren Service unverbindlich und kostenlos.

    Mit sommerlichen Grüssen,

    Nina Kirchner
    Kundenservice Pl.2

    LADD: 33632611

  10. #400
    Hegemon mit Eierkopf Avatar von Fonte Randa
    Registriert seit
    09.03.05
    Ort
    Forunkel am Arsch der Demokratie im Landeshauptdorf der Börde
    Beiträge
    22.425
    Das sind doch endlich mal überzeugende Angebote!
    hier steht eine Signatur
    Die EG-Bildungsminister: Lesen gefährdet die Dummheit!
    Alle PNs mit Interviewantworten werden veröffentlicht!


  11. #401
    Seufz Avatar von GarfieldMcSnoopy
    Registriert seit
    24.08.06
    Beiträge
    6.904
    Zitat Zitat von GraAingeal Beitrag anzeigen
    Klingt sehr vertrauenswürdig.
    Habe es mal an Rescam weitergeleitet. Emoticon: trollface
    Ja? Nutzt ihr Rescam? Und es geht einfach, indem man das Mail weiterleitet?
    Das ist alles, was wir tun können: immer wieder von neuem anfangen, immer und immer wieder. (Thornton Wilder)

  12. #402
    Nomai Avatar von GraAingeal
    Registriert seit
    20.10.13
    Beiträge
    373
    So wie ich das verstanden hatte, muss man die Mail eben dorthin weiterleiten und dann kriegt man die Antworten vom Bot an die Scammer auch an die eigene Adresse weitergeleitet.
    Als ich das geschrieben hatte, war aber der Bot von Rescam nicht aktiv wegen R&D. Also man konnte weiterleiten, aber es wurde nur zu analytischen zwecken oder so ähnlich verwendet.
    Ich hatte später auch nochmal eine Mail weitergeleitet als der Bot wieder aktiv war, aber bis jetzt noch immer keine Antwort von Rescam bekommen. Bin mir daher selbst nicht ganz sicher wie das funktioniert.
    "Es ist besser eine Kerze anzuzünden, als die Dunkelheit zu verfluchen."


    “Crying wasn't like riding a bike. Give it up, and you quickly forget how it's done.”
    ― Alice Hoffman, The Ice Queen

  13. #403
    Quizduellchampion ☆☆☆☆☆☆☆ Avatar von Brutus78
    Registriert seit
    29.07.13
    Ort
    Hill Valley
    Beiträge
    1.456
    Klingt verlockend

    Bild
    Angehängte Grafiken Angehängte Grafiken
    • Dateityp: png ccc.png (28,9 KB, 211x aufgerufen)
    #Fraenkforfriends: BERK128

  14. #404
    Registrierter Benutzer Avatar von klops
    Registriert seit
    20.05.16
    Ort
    Hannover
    Beiträge
    4.913
    Stimmt, hab ich damals auch gedacht. Zum Glück arbeiten Banken so langsam, daß die wenigen Stunden nun doch eher Monate sind

    PS: der Link geht nicht.

  15. #405
    Sie/Er/Whatever Avatar von Fimi
    Registriert seit
    12.08.10
    Beiträge
    24.265
    Mein Konto wurde eingeschränk

    Bild
    Angehängte Grafiken Angehängte Grafiken
    "La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain." - Anatole France

    Zitat Zitat von Fonte Randa Beitrag anzeigen
    Manchmal kann ich Fimi verstehen...
    Zitat Zitat von Kaiserin Uschi Beitrag anzeigen
    Ja, aber das ist nur ein Grundgesetzbruch, aber kein Verfassungsbrauch. Bring das mal vors Bundesgrundgericht ;)

Seite 27 von 77 ErsteErste ... 1723242526272829303137 ... LetzteLetzte

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •