Ergebnis 1 bis 11 von 11

Thema: Cybah und Vanguard productions presents: The Base World Cup

  1. #1
    Registrierter Benutzer
    Registriert seit
    31.05.07
    Beiträge
    7.047

    Cybah und Vanguard productions presents: The Base World Cup

    Hi there fellow base addicted,
    we proudly present a vanguard idea on a cybah game: the world cup for base. a duel to the top of the base player base, 1 on 1 till only 1 is left !
    you claim to be good at base, thats your chance to prove it. we plan to start a competition on inland sea duells, best of 3. random map and random leader. both mirror ! so no trick or bad luck with leader selection, plain and fair killing the opponent !

    so ... what do you get !
    1. bregging rights, you have the biggest beard, the best hair style and the coolest cloths. you are the ragnar of base. and everyone knows it
    2. a nice trophy cup, like in football. but in a sport greater than football !
    3. your own animal in base for a year, or another claims the throne.
    4. a *kasten* beer, dont know how to transport it, but we will find a way ! sponsored by cybah unlimited, sogar alkoholfrei !

    How do you get all of that ? sign now and join the angry base battle for dominance. we wait for you !




    technical stuff:
    1 vs 1 inland sea mirror map, player1 host starts game. gets a random leader. closes game, and both start a new game with the random leader.
    example:
    i open the game, cybah joins. i start a game. i get stalin and cybah gets ghandi. so we close the game and we start a new one with both stalin !

    additional stuff:
    you dont have the time for 3, the ask the opponent for just 1 game. if both agree, then its just one game.
    cybah also is very pleased if someone would stream it or you tube it ^^. he dreams of a world press dominating sport event like lol or dota with millions of vieweres *hrhr*. (thats more dream then needed for partipication)
    why is this text in english (bad english ^^ ) .... bcs we want a bigger player base if possible

  2. #2
    #bringbackStroit Avatar von hi2u
    Registriert seit
    10.02.09
    Beiträge
    2.308
    Zitat Zitat von vanguard Beitrag anzeigen
    1. bregging rights
    "Bregging rights" Würde den Text lieber nochmal überarbeiten, wenn du echt viele Leute erreichen möchtest

  3. #3
    Waddehaddedudeda Avatar von Cybah
    Registriert seit
    01.09.06
    Beiträge
    30.450
    Dazu ist er leider nicht in der Lage und mein Englisch ist auch zu schlecht. Er war … sagen wir mal etwas voreilig. Aber ja... wirkt nicht sonderlich ansprechend so.

    Meldet euch trotzdem an, Leute. Der Kasten Bier geht auf mein Nacken.^^²






    ²Grammatikfehler gemäß Jugendsprache
    Pucc's Lets Plays BASE 6.0: #1 #2 #3 #4 #5

    Download von BASE 6.4 [D]: HIER (klick mich!) (Stand: 08.07.2022)

  4. #4
    Registrierter Benutzer
    Registriert seit
    05.09.15
    Beiträge
    656
    I'm in if there's some interesting competition (or if there's no competition but I still get the beer). Emoticon: hstoast

  5. #5
    Waddehaddedudeda Avatar von Cybah
    Registriert seit
    01.09.06
    Beiträge
    30.450
    I hope we'll have some more competitors. Some have written in the BASE forums that they are participating.
    Pucc's Lets Plays BASE 6.0: #1 #2 #3 #4 #5

    Download von BASE 6.4 [D]: HIER (klick mich!) (Stand: 08.07.2022)

  6. #6
    Registrierter Benutzer Avatar von Aristobulus
    Registriert seit
    01.12.03
    Beiträge
    7.530
    An vanguards Orthographie hat sich im Laufe der Jahre nichts geändert und da ändert auch die Sprache nichts.

    Prinzipiell habe ich Interesse, aber das ganze scheint mir schon arg unorganisiert zu sein.

  7. #7
    Registrierter Benutzer Avatar von klops
    Registriert seit
    20.05.16
    Ort
    Hannover
    Beiträge
    4.882
    ach, organisiert werden muß da ja nicht viel. Abwarten, wer mitspielen will, alle zufällig in eine Reihe schreiben und einen Duell-Baum druntermalen, der Letzte bekommt die Koordinaten des Biers. Fertig

  8. #8
    Registrierter Benutzer
    Registriert seit
    31.05.07
    Beiträge
    7.047
    nun ja. organisiert is so ne sache. aber spass haben ne andere ^^

    wenn du alles bis ins genauste detail haben willst, verschreckt man die eine hälfte der spieler, zu lasch die andere. die idee an sich ist aber lustig, und eigentlich wert es zu machen. ich geb euch raum euch einzubringen aka rummosern

  9. #9
    Waddehaddedudeda Avatar von Cybah
    Registriert seit
    01.09.06
    Beiträge
    30.450
    Hab mir schon gedacht, dass sowas wie von Ari kommt. Aber ich denke, wir organisieren, sobald es genügend Interessenten gibt. Bei nem PB sammelt man ja auch erstmal Mitspieler.
    Pucc's Lets Plays BASE 6.0: #1 #2 #3 #4 #5

    Download von BASE 6.4 [D]: HIER (klick mich!) (Stand: 08.07.2022)

  10. #10
    Registrierter Benutzer
    Registriert seit
    14.08.20
    Beiträge
    4
    Ich vermute das Turnier war schon?

  11. #11
    Waddehaddedudeda Avatar von Cybah
    Registriert seit
    01.09.06
    Beiträge
    30.450
    Nein, ich glaube Vanguards Eröffnungsposting war nicht attraktiv genug sich dafür anzumelden. Gibt bestimmt irgendwann mal einen neuen Versuch.
    Pucc's Lets Plays BASE 6.0: #1 #2 #3 #4 #5

    Download von BASE 6.4 [D]: HIER (klick mich!) (Stand: 08.07.2022)

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •